عکاسی صنعتی محصولات آرایشی و بهداشتی

هدف سفارش دهنده از پروژه عکاسی صنعتی

عکاس صنعتی می بایست دغدغه و هدف سفارش دهندگان را که در اکثر پروژه ها رسیدن به تاثیرگذاری حداکثری می باشد را درک کند. این همان اصل و هدفی است که عکاسان و تیم هنری استودیو ادد با تمام وجود سعی در برآورده نمودن آن دارند، تا سفارش دهندگان پروژه های عکاسی با اطمینان خاطر پروژه را به این تیم واگذار نمایند و از کیفیت و تاثیرگذاری نهایی تصاویر مطمئن باشند.

یکی از مهمترین نکات در عکاسی صنعتی و عکاسی از محصولات، به تصویر کشیدن شکوه و کارآمد بودن محصولات می باشد به این معنی که میبایست در عین حال که محصولات با شکوه و مجلل به نظر می رسند می بایست کارایی آنها هم در تصاویر عکاسی صنعتی حضور داشته باشند تا در ذهن مخاطب از دو جهت منطقی و احساسی تاثیرگذار باشند که این مورد یکی از محوریت های ایده پردازی و عکاسی خلاقانه در استودیو ادد بوده و سعی تمامی تیم رسیدن به این هدف می باشد.

پروژه ی عکاسی صنعتی محصولات آرایشی و بهداشتی BOSS استودیو ادد:

شهرت، اعتبار و رقابت با سایر پروژه های عکاسی صنعتی محصولات آرایشی و عطر، برند بین المللی BOSS یکی از اصلی ترین چالش های تیم عکاسی صنعتی استودیو ادد در این پروژه به حساب می آمد در اصل تیم ما می بایست با نتایج قبلی برندی رقابت می نمود که بهترین آژانس های تبلیغاتی جهان برای این برند عکاسی صنعتی و کمپین تبلیغاتی اجرا نموده اند، و این سطح از رقابت برای تیم پویا و خلاق استودیو ادد، به عنوان فرصتی برای بروز و نمایش توانایی های تیم هنری و عکاسان ادد به به حساب می آمد.

کروی شکل بودن و آینه ای بودن سطح عطر های BOSS یکی دیگر از چالشهای نه تنها تیم عکاسی صنعتی ادد بلکه تمامی عکاسان جهان به شمار می آید، این دو ویژگی به تنهایی چالشی اساسی و سخت برای عکاسان هستند حال اینکه شهرت و نمونه عکسهای این برند نیز مشکل را صد چندان میکرد. در نهایت تیم عکاسی صنعتی ادد تصمیم گرفت چالشها را به فرصت تبدیل نماید و از ویژگی کروی و آینه ای بودن عطر استفاده نماید، ایده از این قرار بود که با استفاده از دست مدل و انعکاس آن در عطر کروی نشان دهیم که کسی مخفیانه و دزدکی در حال ربودن این عطر می باشد.

پروژه های عکاسی صنعتی آرایشی و بهداشتی
عکاسی صنعتی محصولات آرایشی و بهداشتی BOSS
عکاسی صنعتی محصولات IROX
عکاسی صنعتی از محصولات آرایشی و بهداشتی IROX